تقلید کودکانه| نقد و بررسی بازی F1 Race Stars تقلید کودکانه| نقد و بررسی بازی F1 Race Stars
وبسایتی برای دانلود انواع بازی کامپیتری
تاریخ : چهار شنبه 1 آذر 1391
نویسنده : رضا فیزی

 هرساله عنوانی از بازی های F1 راهی بازار میشود و علاقه مندان به این ورزش را به سمت خود جذب میکند ولی کسانی که از F1 خوششان نمی آید هرگز نمی توانند از این بازی لذت ببرند برای همین شرکت Codemasters امسال سنت شکنی کرد و بازی F1 Race Stars را اینبار برای همه گیمرها روانه بازار کرد.

گیم پلی

شاید بتوان یکی از کلیدی ترین بخش ها را همین بخش گیم پلی نامید.سازندگان بسیار تلاش کرده اند بازی خود را به بازی کرش (آن بازی افسانه ای معروف) نزدیک کنند کاری که در گذشته بسیار انجام میشد ولی چندسالی هست که دیگر سی آن چنان این کار را نمی کند.استفاده از شخصیتهای واقعی به صورت کارتونی در بازی و صحنه های کارتونی جذاب باعث بامزه شدن بازی شده است ولی یکنواختی و خشک بودن کنترل ماشین ها  باعث شده گیمر نتواند لذت زیادی از بازی ببرد. شاید اگر کمی بهتر از گیم پلی بازی کرش تقلید میکردند باعث نمیشد اینقدر بازی در بخش گیم پلی ساده باشد.

گرافیک

بازی با موتور Ego ساخته شده که تمام بازی های Codemasters با آن ساخته میشود.هنوز کسی نتوانسته راز این موتور را بفهمد.بعضی بازی هایی که با آن ساخته میشود از لحاظ گرافیک فوق العاده اند ولی بعضی بازی ها اصلا در حد نسل قبل هم نیستند.شما سری بازی Dirt یا Grid را در نظر بگیرد که چه گرافیک خارق العاده ای دارند ولی بازی های دیگر این شرکت را هم ببینید که اصلا قابل قبول در بحث گرافیک نیستند.طراحی های این باری تقریبا خوب وزیبا هستند ولی کیفیت بافت ها اصلا خوب از کار در نیامده اند.

صداگذاری

بازی های زیادی در زمینه ریسینگ از Codemasters بازی کرده ام و همه آن ها صداگذاری تقریبا خوبی دارند ولی نمی دانم چرا این بازی در مبحث صداگذاری هم بد عمل کرده است.شاید بچه گانه بودن بازی دست سازندگان را بسته باشد ولی باید قبول کرد که صداگذاری کاملا قدیمی و بدون ذوق انجام شده است.

نتیجه گیری

بازی در کل خوب از کار در نیامده ولی اینگونه هم نیست که نتواند اصلا مخاطب را راضی کند و برای کسانی که به دنبال بازی های این سبکند میتواند تجربه ی شیرین و خوبی باشد.

نمره بازی : 7

 




|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
برچسب‌ها: نقدو بررسی F1 Race Stars , دانلود F1 Race Stars , خرید F1 Race Stars , نقد F1 Race Stars , F1 Race Stars ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


آخرین مطالب

/
دانلودرایگان گیم های جدیدونقدآنهاد|دانلود انواع بازی کامپیتری